Bestellen & Bezorging

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?

Nadat je een bestelling heeft geplaatst en de betaling is afgerond ontvang je van ons een bevestiging per e-mail (info@alhydran.nl). Let op: de e-mail kan ook in de spambox terecht zijn gekomen.

Ben je een foutmelding tegengekomen? Bekijk dan eerst je bankafschriften. Als het bedrag wel is afgeschreven, is de bestelling bij ons binnengekomen. Als het bedrag niet is afgeschreven, dan is de bestelling niet bij ons binnengekomen. Je kunt dan de bestelling opnieuw plaatsen of de betaling opnieuw doen via de betaallink (als deze beschikbaar is).

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je kunt je bestelling wijzigen, totdat je de pakbon ontvangen hebt. Zodra je de pakbon per e-mail ontvangen hebt is het pakket verzonden.

Je kunt je bestelling wijzigen door contact met ons op te nemen:

BAP Medical BV Nederland
Telefoon +31 (0)55 355 25 80

Is het pakket al verstuurd? Dan kun je het weigeren aan de deur (kosteloos), of het pakket zelf naar ons retourneren.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het orderbedrag: het totaalbedrag waarvoor je producten bij ons bestelt.

Bij bezorging in Nederland of België:

  • Bij bestellingen vanaf €25,-
    gratis verzending
  • Bij bestelling onder €25,-
    €2,99 verzendkosten

Andere vragen over bestellen en bezorging:

Andere vragen over bestellen en bezorging:

De levertijd voor je bestelling is 1 werkdag. Bestel je op werkdagen voor 14:00u, dan wordt het pakketje dezelfde werkdag nog verstuurd en de volgende dag al bij je bezorgd.

Levertijd:

  • Nederland: 1 werkdag (bezorging ook op zaterdag)
  • België: 1 à 2 werkdagen

Het is niet mogelijk om de bezorgtijd te kiezen.

Gratis verzending is mogelijk, afhankelijk van het orderbedrag: het totaalbedrag waarvoor je producten bij ons bestelt.

Bij bezorging in Nederland of België:

  • Bij bestellingen vanaf €25,-
    gratis verzending
  • Bij bestelling onder €25,-
    €2,99 verzendkosten

Onze brievenbuspost en postpakketten worden bezorgd met PostNL. Ze leveren de pakketten van maandag tot en met zaterdag.

Je kunt je bestelling thuis of op een ander afleveradres laten bezorgen. De bestelling laten bezorgen bij een afhaalpunt is niet mogelijk.

Nee, je kunt niet kiezen wanneer de bestelling bezorgd wordt.

De levertijd voor je bestelling is 1 à 2 werkdagen. Bestel je op werkdagen voor 14:00u, dan wordt het pakketje dezelfde werkdag ingepakt en verstuurd.

De levertijd:

  • Nederland: 1 werkdag (bezorging ook op zaterdag)
  • België: 2 werkdagen

Het is niet mogelijk om de bezorgtijd te kiezen.

In de meeste gevallen is de levertijd voor België 1 werkdag. Soms zien we dat de bezorger een dag langer onderweg is (2 werkdagen).

Je bestelling wordt door PostNL bezorgd als ‘standaard pakket’. De pakketbezorger belt bij je aan om het persoonlijk te bezorgen (het past meestal niet door de brievenbus).

Ben je niet thuis? Dan geeft de bezorger het pakket af bij de buren. Of bij een PostNL-punt in de buurt. Goed om te weten: Ze bewaren je pakket een week op het PostNL-punt. Is het dan nog niet opgehaald, dan sturen ze het naar ons terug.

Je ontvangt een PostNL Track & Trace code. Daarmee kun je de levering door de pakketbezorger volgen.

 

Ja, je ontvangt een Track & Trace code als je bestelling verstuurd is. Deze wordt automatisch door PostNL gemaild, zodra het pakket in een van hun logistieke centra gescand wordt. Via de link in de e-mail kun je de status van de levering te volgen.

Heb je de artikelen tegelijkertijd besteld, maar heb je niet alle producten ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Heb je binnen 3 werkdagen na bestelling nog geen pakketje ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Tip: Controleer de status van de levering met behulp van de Track & Trace code die je van ons ontvangen hebt.

Betalen

Welke betaalmethodes zijn beschikbaar?

Er zijn drie verschillende mogelijkheden om je bestelling te betalen:

iDEAL, Je rekent je aankoop meteen af en betaalt veilig in je vertrouwde internetbetaalomgeving. iDEAL werkt alleen wanneer je pakket afgeleverd wordt op een Nederlands adres.

Mister Cash, is een veilig en betrouwbaar online betaalmiddel enkel voor Belgische kaarthouders.

Factuur, wil je liever niet online bankieren? Dan is het mogelijk om te betalen middels een factuur. Voor een factuur hebben we de volgende gegevens nodig:

  • Naam
  • Factuuradres
  • Afleveradres (indien anders dan factuuradres)
  • Telefoonnummer
  • Emailadres
  • Product(en)
  • Kortingscode (indien van toepassing)
  • Het product wordt verzonden nadat de betaling is ontvangen.

Waar vind ik eventuele kortingscodes?

Kortingscodes en acties worden gedeeld via onze nieuwsbrief. Door je aan te melden blijf je op de hoogte van eventuele kortingen en acties.

Andere vragen over betalen:

iDEAL is alleen geldig wanneer het factuuradres een Nederlands adres is. Heb je een factuuradres in België, dan kun je alleen met Mister Cash betalen (of middels een factuur).

Mister Cash is alleen geldig wanneer het factuuradres een Belgisch adres is. Heb je een Nederlands factuuradres ingevuld, dan kun je alleen met iDEAL betalen (of middels een factuur).

Ja, dat kan: De bestelling wordt dan verzonden nadat de betaling is ontvangen.

Neem contact met ons op, zodat we vooraf een factuur kunnen maken. Door bij de betaling het factuurnummer te vermelden, kunnen we jou overboeking matchen met de juiste bestelling.

Voor het maken van de factuur hebben we de volgende gegevens nodig:

  • Naam
  • Factuuradres
  • Afleveradres (indien anders dan factuuradres)
  • Telefoonnummer
  • Emailadres
  • Product(en)
  • Kortingscode (indien van toepassing)

 

Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen. De producten worden pas verzonden nadat de betaling heeft plaatsgevonden.

Als je een kortingscode hebt, dan kun je die als volgt gebruiken:

  1. Voeg de gewenste producten toe aan het winkelmandje.
  2. Ga naar het winkelmandje (winkelwagen icoon rechtsboven).
  3. Klik op ‘kortingscode’ om de code in te kunnen vullen.
  4. Voer de code in. Neem deze goed over (tip: kopieer en plak).
  5. Klik op het oranje knopje met het plusje (of druk op enter).
  6. Onderaan zie je het nieuwe totaalbedrag staan.

Je kunt nu ‘doorgaan naar afrekenen’.

Ging het mis? In de foutmelding staat waarom jouw code niet gebruikt is. Neem contact met ons op als je er niet uit komt. We helpen je graag verder.

ALHYDRAN FAQ kortingscode uitleg

Lees de voorwaarden van de kortingsactie. Het kan zijn dat je de code niet kunt gebruiken omdat:

  • De code is verlopen (check de einddatum van de actie)
  • Het product niet in de actie meedoet
  • Je al een andere code hebt ingevuld (vaak mag je maar één code tegelijk gebruiken)
  • De code het maar één keer doet
  • Je niet de juiste code hebt overgenomen (tip: kopieer en plak de code en probeer het nogmaals)

Veel voorkomende problemen:

  • Bij sommige acties is er geen korting op ALHYDRAN 30ml.
  • Een kortingscode is niet geldig in combinatie met andere acties.
  • De code kan vaak één keer per persoon gebruikt worden.
  • Vergeet niet na het invullen op de oranje knop (+) te drukken om de kortingscode toe te passen.

Heb je bovenstaande gelezen. En werkt jouw code alsnog niet? Neem dan contact met ons op.

Retourneren: We betalen je terug zodra we je retourzending goed ontvangen en verwerkt hebben. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor de klant zelf.

Annuleren: We betalen je terug zodra we je annulering verwerkt hebben. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.

Te veel betaald: heb je te veel betaald, werkte je kortingscode niet of heb je per ongeluk verzendkosten betaald terwijl de kosten van je bestelling boven de €25,- zijn, dan wordt het bedrag dat je te veel betaald hebt teruggestort op je rekening. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.

Retourneren

Mag ik mijn bestelling retourneren?

Ja, dat mag. Maar let op:

  • Je hebt tot 14 dagen na ontvangst de tijd je bestelling te annuleren zonder opgave van reden. Na annuleren heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.
  • Het artikel dient in de originele verpakking geretourneerd te worden. De seal van het artikel mag niet verbroken zijn.
  • Om hygiënische redenen is het niet mogelijk om ALHYDRAN na openen van de seal te retourneren.
  • Graag willen we je verzoeken om eerst contact met ons op te nemen zodat wij weten dat je het artikel graag retour wilt sturen.

Andere vragen over retourneren:

Graag willen we je verzoeken om eerst contact met ons op te nemen zodat wij weten dat je het artikel graag retour wilt sturen. Je kunt het artikel retour sturen naar het volgende adres:

BAP Medical BV Nederland
Laan van Westenenk 64
7336 AZ Apeldoorn

telefoon +31 (0)55 355 25 80
info@bap-medical.com

We willen je graag verzoeken om bij het retourneren van het product het volgende retourformulier mee te sturen. Kun je het retourformulier niet printen? Neem dan telefonisch contact met ons op.

Retourformulier

Ja, de kosten van retourneren zijn voor de klant zelf.

Staat jouw vraag hier niet tussen?