Klantenservice

Informatie over bestellen & bezorgen, betalen en retourneren via deze website. Staat de informatie die jij zoekt er niet tussen? Neem contact met ons op.

Wil je meer weten over onze producten, bijvoorbeeld over de werking van ALHYDRAN? Ga dan naar de FAQ’s over ALHYDRAN.

Bestellen & Bezorging

De levertijd voor je bestelling is 1 à 2 werkdagen. Bestel je op werkdagen voor 15:00u, dan wordt het pakketje dezelfde werkdag nog ingepakt en verstuurd.

Levertijd:

  • Nederland: 1 werkdag (bezorging ook op zaterdag)
  • België: 2 werkdagen

Het is niet mogelijk om de bezorgtijd te kiezen.

Gratis verzending is mogelijk, afhankelijk van het orderbedrag: het totaalbedrag waarvoor je producten bij ons bestelt.

Bij bezorging in Nederland of België:

  • Bij bestellingen vanaf €25,-
    gratis verzending
  • Bij bestelling onder €25,-
    €2,99 verzendkosten

De verzendkosten zijn afhankelijk van het orderbedrag: het totaalbedrag waarvoor je producten bij ons bestelt.

Bij bezorging in Nederland of België:

  • Bij bestellingen vanaf €25,-
    gratis verzending
  • Bij bestelling onder €25,-
    €2,99 verzendkosten

Onze brievenbuspost en postpakketten worden bezorgd met PostNL. Ze leveren de pakketten van maandag tot en met zaterdag.

Je kunt je bestelling thuis of op een ander afleveradres laten bezorgen. De bestelling laten bezorgen bij een afhaalpunt is niet mogelijk.

Nee, je kunt niet kiezen wanneer de bestelling bezorgd wordt.

De levertijd voor je bestelling is 1 à 2 werkdagen. Bestel je op werkdagen voor 15:00u, dan wordt het pakketje dezelfde werkdag ingepakt en verstuurd.

De levertijd:

  • Nederland: 1 werkdag (bezorging ook op zaterdag)
  • België: 2 werkdagen

Het is niet mogelijk om de bezorgtijd te kiezen.

De levertijd naar België is gelijk aan de levertijd van Nederland. De gemiddelde levertijd van een bestelling is 2 werkdagen.

Dat hangt af van de producten die je bestelt:

Bestellingen van 1x ALHYDRAN 30 ml en 1x ALHYDRAN SPF 30 versturen we in een brievenbusverpakking. Die worden bezorgd in de brievenbus, daarvoor hoe je dus niet thuis te zijn.

Overige bestellingen gaan in een grotere doos, die niet door de brievenbus past. De postbezorger levert het pakket persoonlijk bij je af. Daarvoor moet je dus wel thuis zijn.

Proefmonsters worden per brief verstuurd.

 

Je kunt je bestelling wijzigen, totdat je de pakbon ontvangen hebt. Zodra je de pakbon per e-mail ontvangen hebt is het pakket verzonden.

Je kunt je bestelling wijzigen door contact met ons op te nemen:

BAP Medical BV Nederland
Telefoon +31 (0)55 355 25 80

Is het pakket al verstuurd? Dan kun je het weigeren aan de deur (kostenloos), of het pakket zelf naar ons retourneren.

Nee, je ontvangt geen Track en Trace code bij je bestelling.

Heb je je pakket na 3 werkdagen nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op.

Heb je de artikelen tegelijkertijd besteld, maar heb je niet alle producten ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Heb je binnen 3 werkdagen na bestelling nog geen pakketje ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Er wordt vrijwel direct na het bestellen een orderbevestiging verstuurd per e-mail. Heb je deze niet ontvangen? Check eerst je spambox, misschien is de mail daarin terecht gekomen?

Als je meer dan 1 uur geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen, neem dan contact met ons op.

Betalen

Er zijn drie verschillende mogelijkheden om je bestelling te betalen:

iDEAL, Je rekent je aankoop meteen af en betaalt veilig in je vertrouwde internetbetaalomgeving. iDEAL werkt alleen wanneer je pakket afgeleverd wordt op een Nederlands adres.

Mister Cash, is een veilig en betrouwbaar online betaalmiddel enkel voor Belgische kaarthouders.

Factuur, wil je liever niet online bankieren? Dan is het mogelijk om te betalen middels een factuur. Voor een factuur hebben we de volgende gegevens nodig:

  • Naam
  • Factuuradres
  • Afleveradres (indien anders dan factuuradres)
  • Telefoonnummer
  • Emailadres
  • Product(en)
  • Kortingscode (indien van toepassing)

Het product wordt verzonden nadat de betaling is ontvangen.

iDEAL is alleen geldig wanneer het factuuradres een Nederlands adres is. Heb je een factuuradres in België, dan kun je alleen met Mister Cash betalen (of middels een factuur).

Mister Cash is alleen geldig wanneer het factuuradres een Belgisch adres is. Heb je een Nederlands factuuradres ingevuld, dan kun je alleen met iDEAL betalen (of middels een factuur).

Ja, dat kan: De bestelling wordt dan verzonden nadat de betaling is ontvangen.

Neem contact met ons op, zodat we vooraf een factuur kunnen maken. Door bij de betaling het factuurnummer te vermelden, kunnen we jou overboeking matchen met de juiste bestelling.

Voor het maken van de factuur hebben we de volgende gegevens nodig:

  • Naam
  • Factuuradres
  • Afleveradres (indien anders dan factuuradres)
  • Telefoonnummer
  • Emailadres
  • Product(en)
  • Kortingscode (indien van toepassing)

 

Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen. De producten worden pas verzonden nadat de betaling heeft plaatsgevonden.

Lees de voorwaarden goed. Bij de meeste kortingsacties is er geen korting op de ALHYDRAN 30ml. Een kortingscode is niet geldig in combinatie met andere acties. Een kortingscode kan vaak maar één keer per persoon gebruikt worden.

Vergeet niet na het invullen op de oranje knop (+) te drukken om de kortingscode toe te passen.

Mocht de kortingscode alsnog niet werken, neem dan contact met ons op.

Retourneren: We betalen je terug zodra we je retourzending goed ontvangen en verwerkt hebben. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor de klant zelf.

Annuleren: We betalen je terug zodra we je annulering verwerkt hebben. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.

Te veel betaald: heb je te veel betaald, werkte je kortingscode niet of heb je per ongeluk verzendkosten betaald terwijl de kosten van je bestelling boven de €25,- zijn, dan wordt het bedrag dat je te veel betaald hebt teruggestort op je rekening. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.

Retourneren

Je hebt tot 14 dagen na ontvangst de tijd je bestelling te annuleren zonder opgave van reden. Na annuleren heb je normaals 14 dagen om het product retour te sturen.

Het artikel dient in de originele verpakking geretourneerd te worden. De seal van het artikel mag niet verbroken zijn.

Om hygiënische redenen is het niet mogelijk om ALHYDRAN na openen van de seal te retourneren.

Graag willen we je verzoeken om eerst contact met ons op te nemen zodat wij weten dat je het artikel graag retour wilt sturen. Je kunt het artikel retour sturen naar het volgende adres:

BAP Medical BV Nederland
Laan van de Maagd 119
7324 BT Apeldoorn

telefoon +31 (0)55 355 25 80
info@bap-medical.com

We willen je graag verzoeken om bij het retourneren van het product het volgende retourformulier mee te sturen. Kun je het retourformulier niet printen? Neem dan telefonisch contact met ons op.

Retourformulier

Ja, de kosten van retourneren zijn voor de klant zelf.

Staat jouw vraag hier niet tussen?