Bestellen & betalen
Informatie over bestellen en betalen via de ALHYDRAN website.
Informatie over bestellen en betalen via de ALHYDRAN website.
Dit kun je zien als je op één van de producten klikt. Als een product niet op voorraad is, wordt dat op de pagina van het product weergegeven. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Als je een kortingscode hebt, dan kun je die als volgt gebruiken:
Je kunt nu ‘doorgaan naar bestellen’.
Ging het mis? In de foutmelding staat waarom jouw code niet gebruikt is. Neem contact met ons op als je er niet uit komt. We helpen je graag verder.
Er wordt vrijwel direct na het bestellen een orderbevestiging verstuurd per e-mail. Heb je deze niet ontvangen? Check eerst je spambox, misschien is de mail daarin terecht gekomen?
Als je meer dan 1 uur geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen, neem dan contact met ons op.
Je kunt je bestelling wijzigen, totdat je de pakbon ontvangen hebt. Zodra je de pakbon per e-mail ontvangen hebt, is het pakket verzonden.
Je kunt je bestelling wijzigen door contact met ons op te nemen:
BAP Medical BV Nederland
Telefoon +31 (0)55 355 25 80
Is het pakket al verstuurd? Dan kun je het weigeren aan de deur (kosteloos), of het pakket zelf naar ons retourneren.
Er worden met regelmaat kortingscodes verspreid via onze nieuwsbrief. Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting op je bestelling. Of volg ons op Facebook en Instagram.
Je kunt ALHYDRAN hier bestellen. ALHYDRAN is ook verkrijgbaar bij verschillende apotheken, huidtherapeuten, klinieken en andere gespecialiseerde huidcentra.
ALHYDRAN kopen:
Op feestdagen is ons pand gesloten. De bestellingen worden op de eerste werkdag na de feestdag weer verwerkt. Je kunt uiteraard wel jouw bestelling plaatsen.
ALHYDRAN gebruikt een beveiligde internetomgeving voor het afrekenen van je bestelling. Je transactie wordt versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding, waardoor anderen niet de kans krijgen om mee te kijken bij de betaling. Je kunt de beveiligde verbinding herkennen aan het slotje in je webbrowser.
Onze betalingen worden afgehandeld door MultiSafepay, een betrouwbare Nederlandse Payment Service Provider (PSP). MultiSafepay staat onder toezicht van De Nederlandsche Bank (DNB) en voldoet aan de strenge regels voor de veiligheid van transactieverkeer (volledig PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) gecertificeerd).
Ja, dat kan. De bestelling wordt dan verzonden nadat de betaling is ontvangen.
Neem contact met ons op, zodat we vooraf een factuur kunnen maken. Door bij de betaling het factuurnummer te vermelden, kunnen we jouw overboeking matchen met de juiste bestelling.
Voor het maken van de factuur hebben we de volgende gegevens nodig:
Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen. De producten worden pas verzonden nadat de betaling heeft plaatsgevonden.
Er zijn vijf verschillende mogelijkheden om je bestelling te betalen:
iDEAL, je rekent je aankoop meteen af en betaalt veilig in je vertrouwde internet betaalomgeving. iDEAL werkt alleen wanneer je pakket afgeleverd wordt op een Nederlands adres.
Creditcard, hiermee betaal je zonder dat het geld direct van je rekening wordt afgeschreven. Je leent als het ware tijdelijk geld van de creditcardverstrekker. Eén keer per maand wordt dit bedrag van die betaalrekening afgeschreven.
PayPal, is een online betaalplatform waarmee je op verschillende manieren kunt afrekenen. Hiervoor moet je in PayPal een account aanmaken met je e-mailadres.
Bancontact, is een veilig en betrouwbaar online betaalmiddel enkel voor Belgische kaarthouders.
Factuur, wil je liever niet online bankieren? Dan is het mogelijk om te betalen middels een factuur. Voor een factuur hebben we de volgende gegevens nodig:
Het product wordt verzonden nadat de betaling is ontvangen.